Nápad otevřít školku vzešel z aktuální situace, kdy naše předchozí školka zavřela a my jsme nenašli v tu chvíli dostupné zařízení odpovídající všem našim požadavkům. A tak vznikla Letnička.
Lucie
Jako malé mi dědeček předpovídal, že budu učitelkou. To se tedy nakonec nevyplnilo - jsem vystudovaná ekonomka s duší dobrodruha a cestovatele. K aktivnímu trávení času s dětmi mám ale blízko. Už na táboře jsem si jako vedoucí vybrala 16členný oddíl nejmenších chlapečků, abych s nimi mohla celé dny běhat po lese, vymýšlet bojovky, dělat táboráky a pak jim večer říkat vymyšlené pohádky. Sama mám dvě dcery a moc mě baví sledovat, jak se učí běžnými činnostmi v rámci rodiny, v kolektivu kamarádů či pobytem venku. Děti jsou jako houba - nasávají všechno okolo a když jim informace podáváme správnou formou, učení je baví a chtějí vědět víc a víc.
Mou životní filozofií je neodkládat nic, co udělat chci, mám ráda výzvy a ráda se učím všemu novému, co mi život přináší. V Letničce mám na starosti administrativu, marketing, finance. A protože u táboráků trénuju na kytaru, budu moc ráda, když budu moct přijít našim letničkovým dětem čas od času zahrát a společně se naučíme nějaké fajn písničky.
Filip
Bez Filipa by Letnička nebyla - skvěle zajistil celou rekonstrukci prostor a pomohl s vybavením.Je vystudovaný programátor, takže kromě technických záležitostí má na starosti i veškerou IT činnost - přípravu webu, systému atd.
Ve volném čase s dětmi oba moc rádi cestujeme, sportujeme, kempujeme a jezdíme na chalupu.
Kuba k nám přišel po 5 letech vedení mezinárodní česko-anglické školky. Ve školství má více než 10 let praxe. Učí děti i dospělé. Má vystudovaný pedagogický obor Dramatická výchova na Janáčkově akademii múzických umění a obor Předškolní a mimoškolní pedagogika. Téměř dva roky strávil v Číně jako metodik projektů pro vzdělávací společnost Oxford trees Shenzhen. V současné době vyučuje na pedagogické škole budoucí paní učitelky i paní učitelky už hotové. Jeho předměty jsou pedagogicko-psychologická praktika a dramatická výchova. Ve své praxi se zaměřuje především na rozvoj emoční a sociální inteligence dětí, schopnost kriticky myslet, vztah přírodě a kultuře.
Je to pohodář, má smysl pro detail baví ho kultura, hudba, design, toulání po lese a horách. Je kreativní, zábavný a hlavně je na něm vidět, že práce s dětmi ho nesmírně baví! Je otcem devítileté dcery. Mluví anglicky a německy.
Saša poslední dva roky působila jako ředitelka mezinárodní školky v Praze. Vystudovala obor Předškolní a mimoškolní pedagogika a vyšší uměleckou školu textilních řemesel. Své dovednosti ráda přenáší do výuky. Má mnohaleté zkušenosti s péčí o děti jak v rámci mateřských škol, tak i jako chůva. Ve své praxi se zaměřuje na rozvoj smyslů pomocí výtvarné výchovy, do výuky zařazuje také polytechnickou výchovu a spoustu sportu v přírodě. Mezi její záliby patří výtvarné umění, cestování a prakticky všechny sporty. Mluví anglicky, francouzsky, německy a má základy čínštiny.